Een pakketje
Vandaag bevangen door de hitte. Ben nu voor de derde keer naar een pakketpunt geweest. De instructie niet goed begrepen, niet goed gelezen. Gelukkig is het allemaal dichtbij dus de schade valt mee. Label niet geprint, het verkeerde pakketpunt (bij DHL, ipv van bij De Buren ipv Post N). Er is ook zoveel in de pakjeswereld. Laatste keer bij PostNL doet het touchschermpje het helemaal niet meer. Zal wel gedacht hebben, “daar heb je hem weer, we zijn gewoon niet thuis". Of ook dat systeem is door de hitte bevangen.




























